loading...
عکس های خوشگلم و جذاب ساراجون
sara joon بازدید : 637 1390/01/11 نظرات (0)

 

 

جان بلانکارد " از روی نیمکت برخاست لباس ارتشی اش را مرتب کرد و به تماشای

 

 

 

انبوه مردم که راه خود را از میان ایستگاه بزرگ مرکزی پیش می گرفتند مشغول شد .

 

 

 

او به دنبال دختری می گشت که چهره او را هرگز ندیده بود اما قلبش را می شناخت

 

 

 

دختری با یک گل سرخ .

 

 

 

برای دیدن ادامه داستان به ادامه مطلب بروید

 

ز سیزده ماه پیش دلبستگی‌اش به او آغاز شده بود.از یک کتابخانه مرکزی در فلوریدا,

 

 

 

 با برداشتن کتابی از قفسه ناگهان خود را شیفته و مسحور یافته بود,اما نه شیفته

 

 

 

 

کلمات کتاب بلکه شیفته یادداشتهایی با مداد, که در حاشیه صفحات آن به چشم

 

 

 

می‌خورد . دست خطی لطیف که بازتابی از ذهنی هوشیار و درون بین و باطنی ژرف

 

 

 

داشت در صفحه اول " جان" توانست نام صاحب کتاب را بیابد:

 


 

"دوشیزه هالیس می نل" .

 

 

 

با اندکی جست و جو و صرف وقت او توانست نشانی دوشیزه هالیس را پیدا کند."

 

 

 

 جان " برای او نامه ای نوشت و ضمن معرفی خود از او درخواست کرد که به نامه

 

 

 

نگاری با او بپردازد . روز بعد جان سوار کشتی شد تا برای خدمت در جنگ جهانی

 

 

 

 دوم عازم شود .در طول یکسال و یک ماه پس از آن , آن دو به تدریج با مکاتبه و نامه

 

 

 

نگاری به شناخت یکدیگر پرداختند .

 

 


 

هر نامه همچون دانه ای بود که بر خاک قلبی حاصلخیز فرو می افتاد و به تدریج

 

 

 

عشق شروع به جوانه زدن کرد ." جان " درخواست عکس کرد ولی با مخالفت "

 

 

 

میس هالیس " روبه رو شد . به نظر هالیس اگر " جان " قلبا به او توجه داشت دیگر

 

 

 

شکل ظاهری اش نمی توانست برای او چندان با اهمیت باشد . ولی سرانجام روز

 

 

 

بازگشت " جان " فرارسید آن ها قرار نخستین ملاقات خود را گذاشتند : 7 بعد الظهر

 

 

 

در ایستگاه مرکزی نیویورک .

 

 


 

هالیس نوشته بود : تو مرا خواهی شناخت از روی گل سرخی که بر کلاهم خواهم

 

 

 

گذاشت .بنابراین راس ساعت 7 " جان " به دنبال دختری می گشت که قلبش را

 

 

 

سخت دوست می داشت اما چهره اش را هرگز ندیده بود . ادامه ماجرا را از زبان خود

 

 

 

جان بشنوید :" زن جوانی داشت به سمت من می‌آمد, بلند قامت و خوش اندام,

 

 

 

موهای طلایی‌اش در حلقه‌های زیبا کنار گوش‌های ظریفش جمع شده بود , چشمان

 

 

 

آبی رنگش به رنگ آبی گل ها بود , و در لباس سبز روشنش به بهاری می مانست

 

 

 

 که جان گرفته باشد . من بی اراده به سمت او قدم برداشتم , کاملا بدون توجه به

 

 

 

این که او آن نشان گل سرخ را بر روی کلاهش ندارد . اندکی به او نزدیک شدم . لب

 

 

 

هایش با لبخند پرشوری از هم گشوده شد , اما به آهستگی گفت " ممکن است

 

 

 

 اجازه دهید عبور کنم ؟ " بی‌اختیار یک قدم دیگر به او نزدیک شدم ودر این حال میس

 

 

 

هالیس را دیدم . تقریبا پشت سر آن دختر ایستاده بود زنی حدودا 40 ساله با موهای

 

 

 

خاکستری رنگ که در زیر کلاهش جمع شده بود . اندکی چاق بود و مچ پایش نسبتا

 

 

 

کلفتش توی کفش های بدون پاشنه جا گرفته بودنددختر سبز پوش از من دور

 

 

 

می شد , من احساس کردم که بر سر یک دوراهی قرارگرفته ام . از طرفی شوق

 

 

 

وتمنایی عجیب مرا به سمت آن دختر سبز پوش فرا میخواند و از سویی علاقه ای

 

 

 

عمیق به زنی که روحش مرا به معنای واقعی کلمه مسحور کرده بود , به ماندن

 

 

 

 دعوتم می کرد .

 

 


 

او آن جا ایستاده بود با صورت رنگ پریده و چروکیده اش که بسیار آرام و موقر به نظر

 

 

 

 می رسید وچشمانی خاکستری و گرم که از مهربانی می درخشید . دیگر به خود

 

 

 

 تردید راه ندادم . کتاب جلد چرمی آبی رنگی در دست داشتم که در واقع نشان

 

 

 

معرفی من به حساب می آمد , از همان لحظه فهمیدم که دیگر عشقی در کار

 

 

 

 نخواهد بود ,

 

 


 

اما چیزی به دست آورده بودم که ارزشش حتی از عشق بیشتر بود ,دوستی

 

 

 

 گرانبهایی که می توانستم همیشه به آن افتخار کنم .به نشانه احترام و سلام خم

 

 

 

شدم و کتاب را برای معرفی خود به سوی او دراز کردم . با این .وجود وقتی شروع به

 

 

 

صحبت کردم از تلخی ناشی از تاثری که در کلامم بود متحیر شدم .

 

 

 

من " جان بلانکارد" هستم و شما هم باید دوشیزه می نل باشید . از ملاقات شما

 

 

 

بسیار خوشحالم . ممکن است دعوت مرا به شام بپذیرید؟ چهره آن زن با تبسمی

 

 

 

شکیبا از هم گشوده شد و به آرامی گفت: فرزندم من اصلا متوجه نمی‌شوم! ولی

 

 

 

آن خانم جوان که لباس سبز به تن داشت و هم اکنون از کنار ما گذشت از من

 

 

 

خواست که این گل سرخ را روی کلاهم بگذارم و گفت اگر شما مرا به شام دعوت

 

 

 

 کردید باید به شما بگویم که او در رستوران بزرگ آن طرف خیابان منتظر شماست .

 

 

 

 او گفت که این فقط یک امتحان است !تحسین هوش و ذکاوت میس می نل زیاد

 

 

 

 سخت نیست !طبیعت حقیقی یک قلب تنها زمانی مشخص می شود که به

 

 

 

چیزی به ظاهر بدون جذابیت پاسخ بدهد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قشنگ و خوشکل
  • تبلیغات کلیکی
  • پریمیوم سنتر|مرجع تخصصی اکانت های پریمیو
  • گروه آموزشی شهید توپال
  • آنتی ویروس | اینترنت سکیوریتی
  • فکس اینترنتی
  • SMGH23000
  • افزایش بازدید
  • سایت تفریحی
  • شبکه اجتماعی سوشیانس
  • باکس 14
  • مدل لباس روز
  • حباب فا | گالری لباس زنانه , زناشویی
  • گالری عكس
  • عكس و كلیپ های داغ
  • englishgarden
  • اس ام اس جدید 94
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه ساز
  • تبادل لینک
  • ღ๑۩۞۩๑LOVE&ME๑۩۞۩๑ღ
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • افزایش سئو وبلاگ
  • صنایع چرم دلیر
  • من سحر 25 سال دارم
  • دنیای نو ، بزرگترین سایت علمی و تکنولوژی
  • کسب درامد بدون کلیک
  • ** دنیای نو ** بزرگترین سایت علمی و تکنولوژی
  • **TOPTAK**
  • دنیای مـــــوزیک فارسی
  • عاشقان سلطان فوتبال
  • military
  • دنیای موزیک
  • مجله سرگرمی پرشین کینگز
  • CFCچلسی بهترینCFC
  • "پایگاه سرگرمی PAR30 FUN "
  • Persian Google Play
  • مــــرکــز بـــزرگـــ دانــلود وشعر
  • هر عکسی بخوای اینجا هست
  • فروش سامانه پیامک
  • ..:: لب تو لب ::..
  • ای ان وی دانلود
  • مسائل جنسي و زناشويي و آموزشي
  • Danestaniha
  • 5star
  • فروشگاه ایران 14
  • █عکس پسران فشن و امو█
  • عصر جدید
  • خرید اینترنتی + سفارش پستی
  • تبادل لینک خودکار
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک و معرفی لینکها توپ
  • فال روزانه
  • تبادل لینک هوشمند
  • گروه سرگرمی روزنه
  • طراحی لوگو
  • هاست رایگان
  • بازی فکری
  • خرید کارت شارژ
  • نیازمندی
  • وب سایت محبوب من
  • آنلاین ها
  • فروش دختران در کشور های غربی
  • آی مت سی | مرکز بازاریابی و تجارت ایرانیان
  • اخبار ورزشی
  • آنلاین پارس
  • خفن ترین وب تفریحی
  • سامانه افزایش بازدیده پارسیان رنک
  • نسیم هاست هاست برتر
  • فرشته : بی نظیره
  • بکس ایران
  • تاریخچه جهان
  • تبادل لینک - دانلود کلوب
  • Free Link Directory
  • تبادل لینک
  • نایت دانلود بزرگترین سایت
  • نیازمندی های جامع پارسیان تبلیغ
  • ميخك دات نت
  • مانیتورینگ سایت های کلیکی ایرانی
  • آراتا کجاست؟
  • سریعتر
  • تبادل لینک رایگان
  • پروژه های دانشجویی
  • مهسا جوجو
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک ایران سو
  • زنجان
  • دانلود رايگان
  • پايگاه تخصصي يك وب
  • ایکس باکس
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک رایگان
  • تــابــســتــونــی
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • تبادل لینک
  • تفریح و سرگرمی
  • عکس
  • بازی فکری
  • مجری تورهای داخلی و خارجی
  • مرجع مقالات و پروژهای دانشجویی
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2011
  • کل نظرات : 763
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 624
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 24,546
  • بازدید کلی : 5,141,021